background
Skoč na obsah Skoč na menu

Titulka / Inšpirácie / Marketingzdieľať

Vizuálna identita s cenou zlata

Vizuálna identita s cenou zlata Komunikovať by ste mali jasne a nápadito.

9.5.2013 / Z. Sotáková

Komunikovať správne, nápadito a viditeľne je v cestovnom ruchu nevyhnutné, aj preto, že je to jeden z najlepšie profitujúcich biznisov. Vystihnúť podstatu svojho obchodu a zaujímavým vizuálnym spôsobom ho posunúť k ľuďom môže byť kľúčové – nielen z dôvodu zaujať, ale aj zreteľne povedať kto ste a o čo vám ide. Mnohým vizuálnym identitám slovenských organizácii cestovného ruchu, turistických destinácii či kultúrnych inštitúcií chýba inovácia, prehľadnosť a funkčnosť. Navyše viaceré organizácie, ktoré spolu súvisia, majú paradoxne rozdielne vizuály, čo samozrejme pletie aj bežných ľudí. Ak rozmýšľate nad zmenou svojej vizuálnej identity, pozrite si naše tipy. 

1. Národné múzeum Varšava (Muzeum Narodowe w Warszawie)

Táto poľská národná inštitúcia patrí medzi najväčšie múzea u našich severných susedov. Má bohatú zbierku antického umenia a zbierku zahraničných maliarov. Dizajnér Dawid Cmok pre ňu vytvoril komplexnú identitu, ktorá sa odvíja od názvu múzea a ponúka niekoľko variácii, ako ju využiť.

1.png 

 2.png

3.png

4.png

10.png

11.png

8.png

2. Exotická cestovná kancelária Marco Polo Singlo 21

Exotická cestovka potrebovala v 21. storočí vytvoriť takú vizuálnu identitu, ktorá by bola pohodová, spájala viaceré kultúry a dokázala osloviť mladých ľudí. Pod tento nový vizuál sa podpísal Gerardo Caballero, ktorý vložil do svojho vizuálu odkaz na známeho moreplavca Marca Pola. 

mp_1.jpg

mp_2.jpg

mp_3.jpg

mp_4.jpg

mp_5.jpg

mp_6.jpg

mp_7.jpg

mp_8.jpg

 

3. Prírodovedecké múzeum v Buenos Aires (The Natural Science Museum of Bueonos Aires)

Toto múzeum má bohatú históriu, ktorá siaha na začiatok 20. storočia. Nový vizuál sa snaží podčiarknúť myšlienku vedeckej továrne na vedomosti a využívať zložky, ktoré sú kľúčovou časťou výstav. 

http://vimeo.com/39954933 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

9.jpg

10.jpg

 

4. Mesto Melbourne

Melbourne je dynamické a rýchlo sa vyvíjajúce mesto. Pred zmenou vizuálu malo mesto niekoľko rôznych a medzi sebou nesúvisiacich lôg pre rôzne služby – tie však spolu nesúviseli a spolu boli zmätočné. Aj preto mestská rada oslovila agentúru Landor, aby vytvorila identitu, ktorá bude reflektovať budúcnosť a zároveň dokáže zaujať domácich obyvateľov i turistov.

M1.jpg

M3.jpg

M5.jpg

M7.jpg

M11.jpg

M13.jpg

 

5. Farmap

Príjemným prekvapením je stránka, ktorá mapuje agroturistické zariadenia a služby na Slovensku.  O jej vizuál sa postaralo grafické štúdio LIMB. 

Farmap2.jpg

Farmap3.jpg

www.farmap.sk




Na začiatok
 

Diskusia k článku (0)